Jeżeli:

  • Zamówienia do Twoich klientów są wysyłane z opóźnieniem?
  • Zdarza się, że Twoi pracownicy gubią zamówienia?
  • Brakuje priorytetów do zamówień?

JEŻELI CHOĆ JEDNA ODPOWIEDŹ JEST POPRAWNA - CZYTAJ DALEJ

Aplikacja jest rozwiązaniem do:

  • Monitorowania zamówień
  • Koordynowania statusów
  • Ustalania priorytetów do zleceń

Gdzie można jej używać:

  • Na komputerach w dowolnej przeglądarce
  • Na tabletach
  • Na smartfonach

Przykład wdrożenia:

Przed wdrożeniem aplikacji, firma z branży drukarskiej miała problemy z nieefektywnym zarządzaniem zamówieniami (zgubione etykiety oraz opóźnienia) oraz brakiem priorytetyzacji zamówień.

Dzięki zastosowaniu aplikacji wzrost terminowości dostaw wzrósł z 75% do 88%. Poprawa planu produkcji przyniosła skrócenie Lead Time o 2 dni.

Kliknij i sprawdź nasze case study z realizacji

Jeżeli szukasz rozwiązania na:

    • Opóźnione dostawy
    • „zgubione” zamówienia
    • Brak priorytetów
    • Problemy z komunikacją

Jakie masz rozwiązania:

  • Napisać własny program
  • Skorzystać z papierowego raportowania
  • Skorzystać z wiedzy ekspertów i gotowej aplikacji – rekomendowane

Umów się na spotkanie informacyjne i odbierz darmowy okres próbny

Kliknij tutaj i uzupełnij formularz!

Nie wiesz, czy to rozwiązanie dla Ciebie?

Pobierz pigułkę informacji!

Korzyści z aplikacji

Dzięki aplikacji — Twoi pracownicy mogą w łatwy sposób zarządzać zamówieniami, a Ty będziesz mieć stały dostęp do tych informacji.

Wzrost terminowości dostaw
z 75% do 88%!

Wszystkie informacje o problemach zawsze pod ręką

Optymalizacja procesów logistycznych

Wprowadzenie bazy danych i zamówień

oznaczenie zamówień priorytetowych

Usprawnienie komunikacji międzydziałowej

Aktualizacje na bieżąco

Oszczędność czasu

Wiedza na temat statusu zamówień

Jak to działa?

Specyfikacja techniczna

    • Zastosowanie na smartfony, tablety i komputery
    • Zalecany dostęp do Internetu
    • Aplikacja typu SaaS
    • Dostęp na Android
    • Dostęp z poziomu przeglądarki
    • Minimalne wymagania systemowe: Android w wersji 3.0 (lub nowszy)
    • Wymagania PC: Ram – 1 BG, CPU: Intel Core 2 Duo (lub lepszy)
    • Konto Gmail lub Microsoft
    • Nie wymaga wsparcia działu IT
    • Technologia Low Code od Google
    • Warunki subskrypcji od Google — bezpłatnie do 9 kont (powyżej 10$/konto)

Dołącz do grona firm korzystających z aplikacji

  • Szukaliśmy rozwiązania do zbierania danych z produkcji, a tym samym skończyć z papierami, pisaniem na kartkach, a potem przepisywania tego do komputera. Aplikacja została przygotowana pod naszą specyfikę firmy. Termin realizacji 2 dni, to niespotkane tempo.
    Prostota, szybkość i elastyczność! Dziś mam dane i mogę planować pracę.

    Grzegorz Łach

    Kierownik Produkcji

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną!

Anna Etgens

+48 729 831 085

aetgens@leanactionplan.pl



Do podanych poniżej cen należy doliczyć podatek VAT. Opłata jest jednorazowa.

Krok 1

Demo

0 zł

30 dni testowania pełnej funkcjonalności za darmo.

Zapisz się!

Sprawdź, czy aplikacja odpowiada Twoim potrzebom i jakie elementy dodatkowe pomogłyby Ci w codziennej pracy.

Krok 2

Wdrożenie

7 100 zł

Wdrożenie wersji podstawowej i personalizacja.

Umów prezentację

Analiza przedwdrozeniowa
Przeniesienie
Wprowadzenie i wyjaśnienie aplikacji Wdrożeniem personalizacji: zmiana kolorów, logo, zmiany nazw pod specyfikę firmy.

Krok 3

Rozbudowa

od 7 100 zł

Dodatkowe funkcjonalności, które wspólnie ocenimy za warte wdrożenia.

Zamów wycenę

Przedstawimy możliwości podczas spotkania omawiającego demo.

Dane dostawcy

Lean Action Plan Sp. z o.o.
Pl. Solny 14 / 3
50-062 Wrocław
NIP: 8971900182
REGON: 520880547
KRS: 0000944123

VAT EU: PL8971900182
Numer DUNS: 674419447
Certyfikaty: ISO 9001:2015

Nazwa banku: mBank
Nr konta – Lean Action Plan: 27 1140 2004 0000 3102 8206 8747
IBAN: PL27 1140 2004 0000 3102 8206 8747
SWIFT/BIC Code: BREXPLPWMBK

Zobacz spotkanie Live Action Plan