Jeżeli:

  • Nie masz ustalonego sposobu zgłaszania problemów?
  • Twoi pracownicy nie angażują się w rozwiązywanie problemów?
  • Nie monitorujesz zgłoszeń, więc błędy się powtarzają?

JEŻELI CHOĆ JEDNA ODPOWIEDŹ JEST POPRAWNA - CZYTAJ DALEJ

Aplikacja do zgłaszania problemów wewnętrznych jest rozwiązaniem do:

  • Monitorowania zgłaszanych błędów
  • Koordynowania rozwiązywania problemów

Gdzie można jej używać:

  • Na komputerach w dowolnej przeglądarce
  • Na tabletach
  • Na smartfonach

Przykład wdrożenia:

Przed wdrożeniem aplikacji, firma zajmująca się produkcją tworzyw sztucznych napotykała trudności związane z brakiem wydajnego procesu zgłaszania i rozwiązywania problemów. Pracownicy nie mieli spójnego sposobu na zgłaszanie problemów, a także brakowało skutecznych narzędzi do koordynowania działań mających na celu ich rozwiązanie.

Dzięki zastosowaniu aplikacji uszczelniono wpisywanie około 100 problemów wewnętrznych miesięcznie oraz zaoszczędzono 1,5 godziny dziennie (15 minut dziennie przy 6 osobach) czasu zaangażowanego w rozwiązywanie tych problemów.

Kliknij i sprawdź pełne case study z realizacji

Jeżeli szukasz rozwiązania na:

    • Uruchomienie procesu zgłaszania problemów
    • Redukcje problemów
    • Zaangażowania pracowników w zmiany
    • Usprawnienia komunikacji międzydziałowej

Jakie masz rozwiązania:

  • Napisać własny program
  • Skorzystać z papierowego raportowania
  • Skorzystać z wiedzy ekspertów i gotowej aplikacji – rekomendowane

Umów się na niezobowiązujące spotkanie informacyjne

Kliknij tutaj i umów się

Chcesz zobaczyć jak działa aplikacja w praktyce?

Kliknij tutaj!

Zapisz się na darmowy okres próbny (wpisz maila poniżej,
aby otrzymać dostęp)

Korzyści z aplikacji

Dzięki aplikacji — Twoi pracownicy mogą w łatwy sposób zgłaszać problemy, a Ty będziesz mieć stały dostęp do tych informacji.

Oszczędność nawet 1,5h dziennie!

Wszystkie informacje o problemach zawsze pod ręką

Eliminacja powtarzających się problemów

Intuicyjne zgłaszanie problemów

Poprawa efektywności procesów

Usprawnienie komunikacji międzydziałowej

Planowanie działań naprawczych

Oszczędność czasu

Wiedza na temat statusu zgłaszanych problemów

Jak to działa?

Specyfikacja techniczna

    • Zastosowanie na smartfony, tablety i komputery
    • Zalecany dostęp do Internetu
    • Aplikacja typu SaaS
    • Dostęp na Android
    • Dostęp z poziomu przeglądarki
    • Minimalne wymagania systemowe: Android w wersji 3.0 (lub nowszy)
    • Wymagania PC: Ram – 1 BG, CPU: Intel Core 2 Duo (lub lepszy)
    • Konto Gmail lub Microsoft
    • Nie wymaga wsparcia działu IT
    • Technologia Low Code od Google
    • Warunki subskrypcji od Google — bezpłatnie do 9 kont (powyżej 10$/konto)

Dołącz do grona firm korzystających z aplikacji

  • Szukaliśmy rozwiązania do zbierania danych z produkcji, a tym samym skończyć z papierami, pisaniem na kartkach, a potem przepisywania tego do komputera. Aplikacja została przygotowana pod naszą specyfikę firmy. Termin realizacji 2 dni, to niespotkane tempo.
    Prostota, szybkość i elastyczność! Dziś mam dane i mogę planować pracę.

    Grzegorz Łach

    Kierownik Produkcji

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną!

Anna Etgens

+48 729 831 085

[email protected]

    Krok 1

    Demo

    0 zł

    30 dni testowania pełnej funkcjonalności za darmo.

    Zapisz się!

    Sprawdź, czy aplikacja odpowiada Twoim potrzebom i jakie elementy dodatkowe pomogłyby Ci w codziennej pracy.

    Krok 2

    Standard

    3350 zł

    Wersja do samodzielnego wdrożenia.

    Umów prezentację

    Wersja demo spełniła w zupełności Twoje oczekiwania? Przeniesiemy na Twoje konto wersję docelową.

    Krok 3

    Personalizacja

    + 3750 zł

    Dostosowujemy aplikacje do procesów w Twojej firmie.

    Umów prezentację

    Dodatkowo: analiza przedwdrożeniowa + budżet godzinowy na wdrożenie modyfikacji i przeniesienie ich do wersji podstawowej (8h)

    Krok 4

    Więcej niż personalizacja

    Wycena

    Przedstawimy możliwości podczas spotkania omawiającego demo.

    Umów prezentację

    Dodatkowe funkcjonalności, które wspólnie ocenimy za warte wdrożenia.

    Dane dostawcy

    Lean Action Plan Sp. z o.o.
    Pl. Solny 14 / 3
    50-062 Wrocław
    NIP: 8971900182
    REGON: 520880547
    KRS: 0000944123

    VAT EU: PL8971900182
    Numer DUNS: 674419447
    Certyfikaty: ISO 9001:2015

    Nazwa banku: mBank
    Nr konta – Lean Action Plan: 27 1140 2004 0000 3102 8206 8747
    IBAN: PL27 1140 2004 0000 3102 8206 8747
    SWIFT/BIC Code: BREXPLPWMBK

    Zobacz spotkanie Live Action Plan