Cel: Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów na produkcji. Usprawnienie zarządzania aktualną dokumentacją w firmie.
Faza 1 – określenie potrzeb
Dzięki wbudowanym mechanizmom, każda firma może dostosować działanie aplikacji do swoich indywidualnych potrzeb. Podczas warsztatów, na potrzeby firmy, wyróżnione zostały 3 odrębne działy do zarządzania dokumentacją.
Faza 2 – przygotowywanie importu plików
Aplikację zasilić można poprzez import wszystkich plików, jednocześnie przypisując je od razu do odpowiednich grup oraz nadając uprawnienia pracownicze. W tym przypadku zastosowane zostało również rozwiązanie zapisujące wszystkie ścieżki plików znajdujących się na dysku. Pozwoliło to skrócić czas przygotowania importu o 95%.
Faza 3 – przygotowywanie importu pracowników
Podobnie jak w przypadku importu pliku, aplikację zasilić można listą pracowników.
Faza 4 – Wdrożenie aplikacji
Po zasileniu aplikacji listą plików oraz pracowników aplikacja jest gotowa do użytku i można przystąpić do szkolenia pracowników.
Efekty:
- Całkowita likwidacja dokumentacji w formie papierowej na stanowiskach
- Przegląd zawsze aktualnej dokumentacji oraz informowanie o zachodzących zmianach
- Zwolnienie z obowiązku drukowania kart pracy przez brygadzistów – pracownicy sami drukują dokumenty z poziomu aplikacji
- Skrócenie czasu znalezienia odpowiedniego dokumentu o ponad 70%
- Ponad 80% wzrost zgłaszanych problemów/pomyłek znajdujących się w dokumentacji
- Aktualny podgląd do przeglądanej dokumentacji przez pracowników