JEŻELI:

  • masz problem z przebiegiem aktualnej dokumentacji w firmie
  • pracownicy produkcyjni niechętnie korzystają z dokumentacji technologicznej podczas produkcji
  • ilość dokumentów obowiązujących w firmie ciągle rośnie i coraz ciężej się w tym wszystkim odnaleźć

Sprawdź, czy to rozwiązanie jest dla Ciebie

Co to jest? DocBOX!

Aplikacja służy do:

  • Zarządzania dokumentacją firmową
  • Szybkiego podglądu i wydruku dokumentów/kart pracy/kart technologicznych
  • Intuicyjnego informowania o zachodzących zmianach w plikach
  • Zgłaszania problemów z dokumentacją
  • Monitorowania przeglądanej dokumentacji przez pracowników

Gdzie można ją używać:

  • W biurach
  • Na halach produkcyjnych

Najpopularniejsze wdrożenie

Automotive – systemowy dostęp i konieczność sprawdzania aktualnej dokumentacji procesowej przed produkcją

Na stanowiskach produkcyjnych były zalaminowane kary procesów, jednak:
– często się gubiły
– były nie aktualne
– trudno było utrzymać aktualne wersje na stanowiskach
– nie można było skontrolować czy pracownik się z nią zapoznał
– nie było możliwe poinformowanie co się zmieniło w procesie wszystkich pracowników

Jeżeli szukasz rozwiązania na:

  • Sprawny obieg aktualnej dokumentacji w firmie
  • Zachęcenie pracowników do korzystania z dokumentacji
  • Wyeliminowanie konieczności drukowania i aktualizowania dokumentacji na stanowiskach
Ilość dokumentów PDF

Jakie masz rozwiązania:

  • Używać współdzielonego dysku i dość długiego wyszukiwania dokumentów
  • Stworzyć własny program
  • Skorzystać z wiedzy ekspertów i gotowej aplikacji – rekomendowane

Dla zainteresowanych

Pobierz darmową wersją próbną (wpisz maila poniżej, aby uzyskać dostęp)

Korzyści z aplikacji

Aplikacja DocBOX zagwarantuje prawidłowy obieg dokumentów w firmie. Dzięki niej pracownicy w znacznie krótszym czasie odnajdą i przeglądną lub wydrukują interesujący ich dokument. Masz pewność, że dokument, z którego korzystasz jest aktualny, a dzięki intuicyjnemu systemowi powiadomienia o modyfikacji, wiesz, że pracownik zostanie powiadomiony o zachodzących zmianach.

100% aktualnych dokumentów

Rejestr działań użytkowników

Wydruk właściwych dokumentów

Szybkie dodawanie
dokumentów

Powiadomienia o modyfikacji plików

Nadawanie pracownikom uprawnień do wyświetlanych dokumentów

Intuicyjny system filtrowania dokumentów

Monitorowanie przeglądanych dokumentów przez pracowników

System zgłaszania oraz rozwiązywania nieprawidłowości w dokumentacji

Jak to działa?

Specyfikacja techniczna

  • minimum 1GB RAM
  • CPU: Incel Core 2 Duo (lub lepszy)
  • 500 mb wolnego miejsca na dysku
  • dostęp komputerów do dysku sieciowego, na którym znajduje się dokumentacja

Co mówią klienci?

  • Firma chciała sprawny, szybki system dopasowany do ich potrzeb biznesowych (wymagania IATF i usprawnienie procesów). Po testowym Excelowym wdrożeniu napisaliśmy dedykowany program, który można łatwo wdrożyć w każdej firmie.
    Wyzwaniem było zapanować nad aktualnością dokumentów, a także komunikacją z coraz większą liczbą operatorów.

    Leszek Wołdziński

    Kierownik Technologii

Cennik

Masz pytania? Skontaktuj się ze mną!

Anna Etgens

+48 729 831 085

aetgens@leanactionplan.pl

do 500 dokumentów

999
zł netto

za 12 miesięcy

Polecany

do 1 500 dokumentów

2 997 zł

1 999
zł netto

za 12 miesięcy

do 3 000 dokumentów

5 994 zł

3 999
zł netto

za 12 miesięcy

Wariant 4

Indywidualna wycena

Na bazie specyfikacji potrzeb
przygotujemy wycenę

Dane dostawcy

Lean Action Plan Sp. z o.o.
Pl. Solny 14 / 3
50-062 Wrocław
NIP: 8971900182
REGON: 520880547
KRS: 0000944123

VAT EU: PL8971900182
Numer DUNS: 674419447
Certyfikaty: ISO 9001:2015

Nazwa banku: mBank
Nr konta – Lean Action Plan: 27 1140 2004 0000 3102 8206 8747
IBAN: PL27 1140 2004 0000 3102 8206 8747
SWIFT/BIC Code: BREXPLPWMBK

Zobacz spotkanie Live Action Plan